EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 28 2014

L’Índex UAB d’Activitat Turística 2014, ja a la venda

Índex UAB d'Activitat Turística 2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L'Escola Universitària de Turime i Direcció Hotelera publica anualment l'Índex UAB d'Activitat Turística, estudi que s'ha convertit en un dels principals instruments d'anàlisi de la conjuntura turística a Catalunya. Fins al moment, l'índex ha viscut dotze edicions (als anys 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 i 2014), amb una constant millora en el seu contingut. L'índex ha esdevingut un element significatiu de debat sobre les perspectives del sector turístic entre tots els agents, com així demostra el seu impacte, clarament creixent, i la naturalesa d'aquest.

L’Índex UAB d'Activitat Turística 2014 ha estat elaborat per un equip de professors, investigadors i col·laboradors de l'Àrea d'Economia Aplicada i Gestió Empresarial de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB), dirigit per l'economista Juan Antonio Duro. El podeu comprar en format paper al preu de 30 euros (IVA inclòs)*.

Per realitzar l’adquisició d’exemplars, cliqueu sobre l’enllaç.

*Si sou una institució acadèmica o alguna entitat vinculada amb el sector turístic i hoteler, us preguem que prèviament ens envieu un e-mail a: eutdh@uab.cat sol·licitant exemplars d'aquesta obra. Podreu gaudir de descomptes interessants.

This entry was posted on dilluns, 28 juliol, 2014 at 17:38 and is filed under estudis, institucional, Obres, professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.