EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 16 2014

L’Agència Catalana de Turisme convoca les beques de promoció turística per col·laborar en les seves oficines a l’estranger

Avui s’ha publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya la 17a convocatòria de beques de l’Agència Catalana de Turisme!

Van adreçades a persones amb titulació universitària que no tinguin més de trenta anys i que vulguin formar-se en el sector de la promoció turística.

Les places que s’ofereixen enguany són:

• 1 Madrid.
  • 1 Frankfurt.
  • 3 París.
  • 2 Brussel·les.
  • 1 Londres.

El període de lliurament de sol·licituds és del 16 de juliol al 30 de setembre de 2014.

Podeu trobar més informació al respecte (requisits, places ofertades, durada, dotació…) clicant sobre aquest enllaç.

This entry was posted on Dimecres, 16 Juliol, 2014 at 20:46 and is filed under alumnes, beques, ex-alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.