EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

jul. 08 2014

Una Graduada en Turisme de l’EUTDH-UAB crea una agència de viatges online especialitzada en turisme amb mascotes

Dues Graduades en Turisme de l'EUTDH-UAB creen una agència de viatges especialitzada en turisme amb mascotes. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Verònica Luna Verdaguer, Graduada en Turisme a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha fundat i creat recentment l’agència de viatges online especialitzada en Turisme amb Mascotes ‘Viajes4patas’.

Es tracta d’una jove empresa nascuda amb la finalitat de posar fi a les limitacions que representa viatjar amb mascotes en llocs públics, ja que habitualment es topa amb prohibicions d’accés dels animals de companyia a aquests indrets.

Actualment, el turisme amb mascotes és un sector demandat per la població europea i cada vegada més, per l’espanyola. I malgrat la importància del sector turístic en l’economia nacional, Espanya compta amb poca oferta turística que cobreixi les necessitats d’aquest nínxol de mercat.

Viajes4patas.com ofereix tot el necessari perquè els propietaris de mascotes puguin planificar les seves vacances amb els seus animals de companyia, evitant, així separacions temporals no desitjades i, fins i tot, abandonaments. A més, les mascotes també podran gaudir de moments d’oci amb els seus amos, i altres mascotes.

Aquesta agència treballa per aconseguir que la convivència entre persones i animals de companyia sigui reconeguda en la societat espanyola, com ja succeeix en la resta de països europeus. A més, per facilitar la identificació d’establiments que permeten l’accés de les mascotes, Viajes4patas.com ha impulsat la creació d’un segell-adhesiu per certificar els locals i allotjaments que són ‘petfriendly’, i els anuncia a través del seu portal.

En aquest web, l’usuari pot trobar informació sobre allotjaments, restaurants, platges on poder anar amb les mascotes de vacances, consells, notícies relacionades amb aquest nínxol turístic, etc. I evidentment poden realitzar reserves en establiments on es permet l’accés dels animals de companyia.

Felicitem a la Verònica per aquesta iniciativa emprenedora, i esperem que tingui molt èxit!!!

This entry was posted on dimarts, 8 juliol, 2014 at 18:22 and is filed under emprenedoria, empreses, ex-alumnes, Grau de Turisme, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.