EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 04 2014

L’EUTDH organitza el curs ‘Cuina per solters’ reconegut amb 1.5 ECTS

Cuina per solters. Curs de formació. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Curs gastronòmic destinat a totes aquelles persones solteres que desitgin sorprendre els seus convidats amb elaboracions acurades i innovadores. Volem fer caure el mite que les persones solteres, com que cuinen habitualment per elles mateixes, no saben realitzar plats sorprenents i ben elaborats, preparats amb dedicació i esforç.

Durant aquesta formació es facilitaran coneixements culinaris per oferir un bon menú per ocasions determinades o especials on l'amfitrió o amfitriona sorprendrà positivament amb els seus plats als seus convidats.

SESSIÓ 1

• Vetllada romàntica.

SESSIÓ 2

• Convidats importants.

SESSIÓ 3

• Celebració d'un aniversari.

SESSIÓ 4

• Tarda / Nit informal amb els amics.

SESSIÓ 5

• Postres i pastiseria.

Dies: Del 21 al 25 de Juliol de 2014

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega (Professor de Cuina de l'EUTDH)

Preu del Curs: 125€ (Comunitat UAB)
155€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Nº de Places: 20

Es reconeixen 1.5 crèdits ECTS de lliure elecció.

Per a més informació sobre aquest curs i per poder realitzar la inscripció, visiteu la pàgina web del ‘Curs de Cuina per Solters’, tot clicant sobre el link.

Animeu-vos!!!!

This entry was posted on Divendres, 4 Juliol, 2014 at 20:04 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia, professionals, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.