EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 01 2014

Jornada d’Acolliment per alumnes de 1er curs del Grau en Turisme i del Grau en Direcció Hotelera de l’EUTDH – UAB

Jornada d´Acolliment per alumnes de 1er curs del Grau en Turisme i del Grau en Direcció Hotelera de l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El dilluns 14 de juliol de 2014 se celebrarà la Jornada d'Acolliment per als alumnes de primer curs del Grau de Turisme i del Grau en Direcció Hotelera . Els horaris són els següents:

– Alumnes de Turisme: a les 10 hores.

– Alumnes de Direcció Hotelera: a les 12 hores.

Per a més informació:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
tel: 93 592 97 10
e-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on Dimarts, 1 Juliol, 2014 at 19:53 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.