EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 20 2014

Vols representar l’EUTDH en una competició internacional d’Escoles de Turisme i Hoteleria?

EMCUP. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Vols anar a Maastricht i participar en una competició entre Escoles de Turisme i Hoteleria de tot Europa per representar l’EUTDH UAB, amb l’estada i el viatge pagat? S’ofereixen 4 places per alumnes del nostre Centre!!!

La competició es celebrarà el 8 i 9 de febrer de 2015.

Requisits dels candidats/des:

• Excel·lent nivell d’anglès.

• Bon expedient acadèmic.

• Estar matriculat a 3er o 4art del Grau en Turisme o a 3er del Graduat en Direcció Hotelera durant el curs 2014-2015.

• Bon nivell de comunicació i do de gents.

• Matricular-se a una determinada assignatura segons indicacions del professor Albert Vancells.

Els estudiants interessats en participar, heu d’enviar un correu al Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells (albert.vancells@uab.cat) abans del 10 de juliol, indicant a l’assumpte del missatge “EMCUP” i indicar el vostre nom i cognoms i el curs que realitzareu el proper any acadèmic.

Per a més informació, llegiu-vos el següent document adjunt (feu click sobre l’enllaç).

En l’anterior edició, l’equip de la nostra Escola, format per les alumnes Marta López, Núria Reguera, Valèria Muscateló i Sarah Samsó van assolir la 3a posició en aquesta competició on hi van participar 23 escoles d’arreu d’Europa.

Animeu-vos!!! Gaudireu d’una experiència increïble amb altres estudiants internacionals, fareu bones amistats i networking, aprendreu molt i us ho passareu genial!!!

This entry was posted on Divendres, 20 Juny, 2014 at 17:46 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, institucional, intercanvis, Ponències, premis, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.