EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 17 2014

Tres alumnes de Direcció Hotelera de l’EUTDH-UAB guanyen la competició de cuina de Hilton Diagonal Mar Barcelona

Tres alumnes de Direcció Hotelera de l'EUTDH-UAB guanyen la competició de cuina de Hilton Diagonal Mar Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Bernary Cruz, Noemí García i Samuel Guillén, alumnes de Direcció Hotelera, van ser els representants de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona en el concurs de cuina organitzat per l’Hotel Hilton Diagonal Mar de Barcelona, que es va celebrar el passat 14 de maig de 2014.

Es tractava d’una competició on els equips de les diferents Escoles d’Hostaleria havien d’elaborar un menú innovador i creatiu d’estiu.

El nostre equip va ser un dels guanyadors amb el menú que van presentar format per: ‘Salmorejo mudèjar d’alfàbrega’; ‘Llobarro amb escalivada i allioli de safrà’, ‘Taglitatta de vedella a l’estil Thai amb puré de pebrots del pitillo’, i de postres, ‘Saltejat de fruites de mató’.

A la imatge, podem veure els nostres representants acompanyats del professor de cuina de l’EUTDH, Jean Claude Arànega, que hi va ser present durant la celebració del concurs.

Alguns dels plats dels equips guanyadors han estat incorporats a la carta de menús d’estiu de l’Hotel Hilton Diagonal Mar.

Enhorabona, Bernary, Noemí i Samuel!

This entry was posted on Dimarts, 17 Juny, 2014 at 17:25 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, gastronomia, Graduat en Direcció Hotelera, institucional, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.