EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

juny 12 2014

La Universitat Autònoma de Barcelona organitza la 1a Trobada Alumni UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona organitza la 1a Trobada Alumni UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El proper divendres 20 de juny a la tarda, la Universitat Autònoma de Barcelona, a través d’Alumni UAB, celebrarà la primera Trobada d’exalumnat de la nostra universitat. Serà una bona oportunitat per retrobar-vos amb antics companys i companyes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i d’altres facultats i podreu visitar de nou el Campus.

Ens agradaria molt que totes i tots els que pogueu, feu la inscripció i vingueu, però us volem demanar, a més, que ens ajudeu a fer difusió entre les vostres amistats, que també siguin exalumnes.

Podeu obtenir més informació sobre aquest esdeveniment, el seu programa i realitzar la inscripció, visitant el següent enllaç:

Ens veiem el dia 20 de juny!

This entry was posted on dijous, 12 juny, 2014 at 20:49 and is filed under Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, institucional, Màsters i Postgraus, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.