EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 11 2014

Jornada de Portes Obertes de l’EUTDH sobre els Graus, el proper 14 de Juny

Jornada de Portes Obertes de l'EUTDH, el proper 14 de Juny. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH) convida a tots els estudiants de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Superior i també als titulats universitaris a venir a conèixer el nostre Centre i tota la nostra oferta formativa:

• Grau en Turisme.

• Grau en Direcció Hotelera.

• Mestratges i Postgraus**.

El dia 14 de juny de 2014, a les 10:00 hores, es realitzaran diverses xerrades informatives per donar a conèixer les característiques de les titulacions que s'imparteixen a l'EUTDH. També es realitzaran visites a les instal·lacions de la nostra Escola, a l'Hotel-Escola, i a la Vila Universitària de la UAB.

És imprescindible confirmar la vostra assistència a:

Secretaria de l'EUTDH.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.
Edifici Blanc. Vila Universitària.
08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès.
e-mail: eutdh@uab.cat
web: www.eutdh.cat

**Aquelles persones interessades en conèixer la nostra oferta de Mestratges i Postgraus agraïríem que ens ho indiquessin a l'hora de confirmar la seva assistència a la Jornada de Portes Obertes.

This entry was posted on Dimecres, 11 Juny, 2014 at 20:47 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.