EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 05 2014

Preinscripció per les retitulacions al Grau en Turisme i al Grau en Direcció Hotelera de l’EUTDH-UAB

Preinscripció per les retitulacions al Grau en Turisme i al Grau en Direcció Hotelera de l'EUTDH-UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Els estudiants que desitgin retitular-se en el Grau en Turisme o el Grau en Direcció Hotelera a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, prèviament, hauran de tramitar la preinscripció per a l'ingrés a la oficina d'Orientació Universitària.

Aquesta sol·licitud s'ha de formalitzar per internet al portal Accesnet, a l'apartat Preinscripció Universitària.

La primera vegada que es vulgui realitzar una gestió a l'aplicació informàtica del portal, únicament s'ha d'introduïr el DNI o el passaport i a continuació s'ha de triar un codi (format per entre 6 i 8 caràcters alfanumèrics). A partir d'aquest moment l'estudiant ja tindrà el seu codi accesnet secret que necessitarà per a fer qualsevol gestió relacionada amb la preinscripció universitària (preinscripció, modificació de les preferències, matrícula, consulta de l'assignació, etc.).

La notificació de l'assignació de plaça es fa a través del propi portal, dels llistats exposats a l'Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat, les seves seus i en aquest centre en les dates corresponents.

Terminis de preinscripció universitària 2014-2015

Convocatòria (única)

Del 10 al 17 de juny de 2014.

Per a més informació:

Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat
Via Laietana, 2
Telf.: +34 93 223 03 23 / +34 93 223 25 91

Per a més informació, també podeu contactar amb:

Gestió Acadèmica
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

tel. 93 592 10 97

e-mail: eutdh@uab.cat

This entry was posted on Dijous, 5 Juny, 2014 at 20:43 and is filed under estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, normativa, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.