EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

juny 04 2014

Travel Work i l’EUTDH atorguen a l’alumna Laura Cano una beca de pràctiques a la Xina

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, juntament amb l’empresa Travel Work han atorgat una beca per realitzar sis mesos de pràctiques internacionals en un hotel de 4-5 estrelles a la Xina a l’alumna de 4rt curs del Grau en Turisme, Laura Cano.

La resolució de la beca s’ha realitzat considerant la mitjana de l’expedient acadèmic i la nota assolida en els diversos períodes de pràctiques dels alumnes que havien participat en aquesta convocatòria.

Avui, 4 de juny de 2014, s’ha celebrat l’acte de lliurament de la beca a l’estudiant Laura Cano. Hi han estat presents, Eva Sabater, propietària i directora de l’empresa Travel Work, juntament amb Sònia Gil-Gibernau, Coordinadora de Pràctiques i de la Borsa de Treball de l’EUTDH-UAB.

Et felicitem, Laura i et desitgem que gaudeixis molt d’aquesta experiència única i inoblidable a la Xina!

Aquesta entrada es va publicar el dimecres, 4 juny, 2014 a les 17:39 i s'ha arxivat a amadeus, beques, empreses, Esdeveniments, idiomes, institucional, intercanvis, practiques, professionals, Reconeixements. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Tant els comentaris com els pings estan tancats actualments.

Els comentaris estan tancats.