EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

juny 04 2014

Travel Work i l’EUTDH atorguen a l’alumna Laura Cano una beca de pràctiques a la Xina

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, juntament amb l’empresa Travel Work han atorgat una beca per realitzar sis mesos de pràctiques internacionals en un hotel de 4-5 estrelles a la Xina a l’alumna de 4rt curs del Grau en Turisme, Laura Cano.

La resolució de la beca s’ha realitzat considerant la mitjana de l’expedient acadèmic i la nota assolida en els diversos períodes de pràctiques dels alumnes que havien participat en aquesta convocatòria.

Avui, 4 de juny de 2014, s’ha celebrat l’acte de lliurament de la beca a l’estudiant Laura Cano. Hi han estat presents, Eva Sabater, propietària i directora de l’empresa Travel Work, juntament amb Sònia Gil-Gibernau, Coordinadora de Pràctiques i de la Borsa de Treball de l’EUTDH-UAB.

Et felicitem, Laura i et desitgem que gaudeixis molt d’aquesta experiència única i inoblidable a la Xina!

This entry was posted on dimecres, 4 juny, 2014 at 17:39 and is filed under amadeus, beques, empreses, Esdeveniments, idiomes, institucional, intercanvis, practiques, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.