EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 03 2014

Ja s’ha iniciat la preinscripció universitària 2014-2015 (convocatòria de juny)

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. Accés als estudis

Els estudiants que desitgeu cursar estudis del Grau en Turisme i del Grau en Direcció Hotelera a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, prèviament, haureu de tramitar la preinscripció per a l'ingrés a l’oficina d'Orientació Universitària.

Aquesta sol·licitud s'ha de formalitzar per internet al portal Accesnet, a l’apartat Preinscripció Universitària.

La primera vegada que es vulgueu realitzar una gestió a l'aplicació informàtica del portal, únicament s'ha d'introduïr el DNI o el passaport i a continuació s'ha de triar un codi (format per entre 6 i 8 caràcters alfanumèrics). A partir d'aquest moment ja tindreu el vostre codi accesnet secret que necessitareu per a fer qualsevol gestió relacionada amb la preinscripció universitària (preinscripció, modificació de les preferències, matrícula, consulta de l'assignació, etc.).

En el moment de formalitzar la preinscripció universitària, haureu de sol·licitar en primera preferència els nostres estudis: Grau de Turisme (Codi Centre 21059) i/o Grau en Direcció Hotelera (Codi Centre 21107) .

La nota mitjana d'accés a la Universitat dels estudis de Turisme i de Direcció Hotelera a l'EUTDH del curs 2013-2014 va ser de 5.

La notificació de l'assignació de plaça es fa a través del propi portal, dels llistats exposats a l'Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat, les seves seus i en aquest centre en les dates corresponents (entre principis i mitjans de juliol).

Terminis de preinscripció universitària 2014-2015

Convocatòria de juny

Del 3 de juny al 4 de juliol de 2014.

Per a més informació:

Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat
Via Laietana, 2
Telf.: +34 93 223 03 23 / +34 93 223 25 91

This entry was posted on Dimarts, 3 Juny, 2014 at 17:42 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, normativa, Orientació Universitària, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.