EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

juny 02 2014

Pau Morata publica l’article ‘Turisme a Catalunya: Barcelona com a estendard’

El passat 19 d’abril, el professor col·laborador de l’EUTDH, Pau Morata, i Director d’Iconotur, va publicar un article en el diari ‘El Punt Avui+’ titulat Turisme a Catalunya: Barcelona com a estendard’, en el qual l’autor feia diverses reflexions sobre la marca ‘Barcelona’ i la marca ‘Catalunya’.

Pau Morata publica l'article 'Turisme a Catalunya: Barcelona com a estendard'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

En aquest sentit, Morata destacava la denominació de ‘Barcelona’ com a marca poderosa, que atreia turisme no només de congressos i convencions, com era coneguda anteriorment abans de la celebració dels Jocs Olímpics de la ciutat, sinó que s’havia convertit en una destinació mixte on l’oci també hi tenia cada cop més un pes molt rellevant, sense deixar de banda, l’increment d’esdeveniments vinculats al turisme de negocis i reunions.

L’autor comentava que la importància de la marca ‘Barcelona’ enfront de la de ‘Catalunya’ des de feia anys que era palesa, ja que la ciutat tenia més notorietat internacional, també pel prestigi d’altres sectors dels quals el turisme se’n beneficiava com a destinació de trobada de professionals de diversos àmbit com de la creació tèxtil o la medicina, entre altres. Per això, Morata contemplava que l’ús de la marca ‘Barcelona’ per altres territoris catalans, recursos turístics i equipaments afavoria el reclam de visitants a aquests indrets.

Podeu llegir íntegrament l’article de Pau Morata “Turisme a Catalunya: Barcelona com a estendard” clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on dilluns, 2 juny, 2014 at 20:54 and is filed under articles, Mitjans de Comunicació, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.