EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 30 2014

Francesc J. Uroz Felices, 12 anys al capdavant de l’EUTDH

Francesc J. Uroz Felices ha estat dotze anys el Director de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, des de l’any 2002 fins al dia d’avui. Abans d’exercir aquest càrrec, havia estat també Director d’Estudis en els inicis de la seva creació al 1997.

El professorat, personal d’administració i serveis i tota la comunitat de l’EUTDH volem agrair-li la gran tasca desenvolupada al capdavant d’aquest centre de formació universitari, que ha estat pioner en implantar alta qualitat en la docència i en la gestió d’aquesta institució; a més, d’haver contribuït molt activament a convertir la nostra Escola en un referent acadèmic a nivell nacional i internacional.

El seu tracte humà dispensat a tots els companys i companyes de l’EUTDH ha estat excel·lent, molt proper i cordial, i amb molta empatia, cosa que ha facilitat el treball diari de tot el personal i la implicació de tothom a tots els projectes i reptes que sorgien en el camí.

Tots els membres de l’EUTDH li desitgem molt d’èxit en la nova etapa que tot just inicïa.

This entry was posted on Divendres, 30 Maig, 2014 at 17:05 and is filed under General, institucional, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.