EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 29 2014

Arriben els primers Suplements Europeus al Títol dels Diplomats en Turisme de l’EUTDH-UAB del pla pilot

Arriben els primers Suplements Europeus dels Diplomats en Turisme de l'EUTDH-UAB del pla pilot. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Ens plau informar-vos que ens han arribat els primers Suplements Europeus al Títol (SET), corresponents a les promocions de la Diplomatura de Turisme de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB que van participar en el pla pilot per implementar el nou pla d’estudis reconegut en el marc de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES).

Als diplomats d’aquestes promocions, us arribarà un correu electrònic i una carta postal on rebreu les explicacions de com i quan poder passar a recollir aquesta certificació per la Secretaria de l’EUTDH UAB.

El SET es tracta d’un document que acompanya al títol universitari oficial amb la informació unificada dels estudis que heu cursat. Conté tota la informació sobre els vostres estudis: el contingut, les competències, les qualificacions, les pràctiques externes, etc. El SET us garanteix que tot allò de què vau ser avaluats cursant el grau tindrà la mateixa validesa en qualsevol altre país de l’EEES.

El Suplement Europeu al Títol està inclòs en les taxes que l’estudiant va pagar per obtenir el títol oficial.

This entry was posted on Dijous, 29 Maig, 2014 at 20:49 and is filed under estudis, ex-alumnes, institucional, Reconeixements, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.