EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 26 2014

Presentació de l’Índex UAB d’Activitat Turística 2014

Presentació de l´Índex UAB d´Activitat Turística 2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH

El proper dijous 26 de juny, a les 12 hores, tindrà lloc la roda de premsa de presentació de l'Índex UAB d'Activitat Turística 2014 a la UAB Casa de Convalescència a Barcelona (al carrer Sant Antoni Maria Claret 177, cantonada amb el carrer Sant Quintí). Aquest estudi està realitzat per l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH UAB) i fa una projecció sobre els resultats del sector turístic a Catalunya i a Espanya al llarg de tot l'any.

L'Índex arriba a la seva tretzena edició i és un dels estudis de referència per al sector turístic. Enguany inclou un capítol específic sobre el 'Turisme del Joc'.

Juan Antonio Duro, director tècnic de l'equip de recerca de l'Índex UAB exposarà les principals prediccions que es desprenen de l'estudi que dirigeix.

This entry was posted on Dilluns, 26 Maig, 2014 at 20:51 and is filed under Esdeveniments, institucional, Mitjans de Comunicació, Obres, Ponències, professionals, professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.