EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 19 2014

Adrià Creixell i Joana Viñas, guardonats amb el III Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2014

El dia 12 de maig es va dur a terme l’acte de lliurament dels premis als guanyadors de la “III edició del Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2014”. El premi va oferir un reconeixement als/les estudiants més emprenedors/es de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (un premi pel Grau en Turisme i un altre premi pel Graduat en Direcció Hotelera). Tots els estudiants de l’Escola optaven al premi a la persona més emprenedora, independentment del curs o titulació en el que estiguessin matriculats. Els guanyadors van ser Adrià Creixell (Turisme) creador de dues empreses diferents en el sector serveis i Joana Viñas ,Graduada en Direcció Hotelera, i fundadora de l’empresa de disseny i organització d’esdeveniments “Casa’t a casa”.

En l’acte hi van participar dos dels fundadors de l’empresa “Padcelona” , Richard Fridh i Sergi Verdejo, que van dur a terme una conferència sobre la seva experiència emprenedora. D’altra banda, Francesc Uroz (director de l’EUTDH) i David Urbano (director del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries) van participar també en la ponència del premi. Ells dos, juntament amb Maria Noguera (directora d’estudis de l’EUTDH) i Andreu Turró (tècnic del CIEU-EUTDH), van formar part del jurat del premi.

L’objectiu fonamental d’aquest esdeveniment era el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat de l’EUTDH. D’aquesta manera, el jurat, va tenir en compte els següents factors: l’esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es va considerar la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

This entry was posted on dilluns, 19 maig, 2014 at 20:55 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, institucional, Ponències, premis, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.