EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 14 2014

L’EUTDH celebrarà els X Debats Turístics

L'EUTDH celebrarà els X Debats Turístics. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB celebrarà la desena edició dels Debats Turístics de l'EUTDH el dilluns 19 de maig de 2014 , a partir de les 12:00 h a l'aula 0.2 (planta baixa).

Aquest esdeveniment està organitzat pels alumnes de tercer curs de l'assignatura "Organització de convencions" del Graduat en Direcció Hotelera, i de quart curs del Grau en Turisme de l'assignatura 'Organtizació de Congressos i Convencions'. Els estudiants reben el suport i supervisió dels professors que imparteixen aquesta matèria (Tommy Gil , Rafael Peris i Marta Moles).

La temàtica d'aquesta edició versarà sobre El futur de les empreses i dels professionals de congressos: la formació dels professionals i l'adaptació de les empreses a la conjuntura actual i futura

Ponents:

• Rafel Fabiano Fontenelle, Director General del GIS i Director del WTC.

• Yolanda Álvarez Girón, Business Manager de Kubicco, exDirectora General de Secretaria Plus, institució organitzadora d'Exposecretaria a Madrid i a Barcelona .

• Janet Castro, professora de l'assignatura 'Organització de Congressos', tant a nivell universitari com de cicles formatius, a diversos centres adscrits.

• La formació dels professionals dels congressos com a eina de millora.
  • L'adaptació de les empreses a l'entorn actual i futur: l´experiència en la gestió de venues.
  • Present i futur en l´organització dels congressos: experiència d´un congrés d´èxit.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dimecres, 14 Maig, 2014 at 13:42 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.