EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 13 2014

L’EUTDH acull una ponència sobre l’organització dels ‘Jocs Mediterranis de Tarragona 2017’

L'EUTDH acull una ponència sobre l'organització dels 'Jocs Mediterranis de Tarragona 2017'

El passat divendres 8 de maig de 2014 es va celebrar, a l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona, la conferència “Els Jocs Mediterranis de Tarragona 2017”. La conferència, realitzada en el marc del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, va donar a conèixer les implicacions territorials i organitzatives dels Jocs i va crear un debat sobre els grans esdeveniments com a estratègia de desenvolupament econòmic per a les ciutats grans i mitjanes.

La conferència va ser impartida pel Sr. Ramón Pallejà, Director d’Operacions i Esport de l’Ajuntament de Tarragona i membre del Comitè Organitzador de Tarragona 2017, i va comptar amb la presentació del Director del Màster, el professor Miquel Flamarich.

La conferència va presentar els “Els Jocs Mediterranis de Tarragona 2017”, els seus objectius i llegat per l’àrea de Tarragona i va repassar el seu procés organitzatiu.

Els Jocs, en els seus 10 dies de competició, portaran a Tarragona i comarques:

• 4.000 esportistes de 24 nacionalitats diferents.

• jutges i representats de les Federacions internacionals i Comitè Internacional dels Jocs.

• periodistes d’arreu del món.

• 3.500 voluntaris per cobrir les necessitats d’organització.

• Més de 150.000 espectadors.

El llegat de Tarragona 2017 serà:

• Construcció i remodelació d’instal·lacions esportives.

• Millores en la xarxa de transport.

• Augment de la capacitat hotelera.

• Creació de llocs de treball.

• Expansió de la pràctica esportiva.

• Augment de les subvencions a la pràctica esportiva per part de les administracions públiques.

• Augment de la inversió privada.

• Augment del patrocini esportiu.

• Coneixement de Tarragona i les visites posteriors de turistes.

La conferència, promoguda per l’EUTDH i organitzada des del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, va gaudir de l’assistència de més de 60 persones entre professionals del sector del turisme de negocis, professorat de l’Escola i del màster i alumnes.

This entry was posted on Dimarts, 13 Maig, 2014 at 18:37 and is filed under Esdeveniments, intercanvis, Màsters i Postgraus, Ponències, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.