EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 09 2014

Lliurament de diplomes als titulats/des de la promoció 2013 de l’EUTDH – UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera us convida a l'acte de lliurament de diplomes corresponents a les darreres promocions de titulats i titulades del Centre: La 18ª promoció de Graduats en Direcció Hotelera, la 4ª promoció de titulats/des en el Grau en Turisme, i la 14ª de Diplomats/des en Turisme de l'EUTDH, i els titulats en els diversos màsters i postgraus.

L'acte es portarà a terme el proper dimecres 14 de maig de 2014, a les 19:00 h, a l'Hotel-Escola Campus UAB.

Us hi esperem!

This entry was posted on Divendres, 9 Maig, 2014 at 18:39 and is filed under Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, institucional, Màsters i Postgraus, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.