EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 07 2014

Ponència sobre els XVIII Jocs Mediterranis 2017 de Tarragona a l’EUTDH UAB

Ponència sobre els XVIII Jocs Mediterranis 2017 de Tarragona a l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

L' Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, en el marc del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments celebrarà una conferència sobre els XVIII Jocs Mediterranis 2017 de Tarragona. Tindrà com a objectiu conèixer les seves implicacions territorials i organitzatives i crear un debat sobre els grans esdeveniments com a estratègia de desenvolupament econòmic.

Aquesta ponència serà pronunciada per Ramon Pallejà, Director d'Operacions i Esport de l'Ajuntament de Tarragona, demà 8 de maig de 2014, a les 12:30 hores, a l’aula 1.5 de l'EUTDH.

Hi esteu convidats/des!

This entry was posted on Dimecres, 7 Maig, 2014 at 20:49 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Màsters i Postgraus, Ponències, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.