EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

maig 05 2014

Diverses empreses especialitzades en pràctiques i treballs internacionals visiten l’EUTDH

Diverses empreses especialitzades en pràctiques i treballs internacionals visiten l'EUTDH. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

Des de l’Àrea de Pràctiques Internacionals i Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB es va celebrar, el passat 29 d’abril de 2014, una reunió informativa per a tots aquells alumnes i exalumnes interessats en marxar a l’estranger per realitzar pràctiques en el sector turístic i hoteler.

En aquesta sessió hi van ser convidades empreses especialitzades en aquesta tasca per tal que presentessin els seus programes i opcions que ofereien als estudiants i als alumni. Aquestes empreses van ser Travelwork, Sabàtica i ABC Àsia, que van realitzar les seves exposicions en aquest ordre.

Cal ressaltar que l’empresa col·laboradora Travelwork va obserquiar la nostra Escola amb una beca per realitzar sis mesos de pràctiques a la Xina, gràcies a la bona qualificació i treball realitzat durant les estades dels alumnes del nostre Centre que hi havien anat anteriorment.

Fent referència als aspectes que més es van parlar en la xerrada van ser tots aquells vinculats amb les pràctiques que tenien com a destinacions: la Xina, Austràlia i Estats Units. Aquestes tres àrees van ser les més demandades pels participants.

Així doncs, els alumnes van poder contrastar les diverses opcions que tenien a l’abast per realitzar pràctiques internacionals amb aquestes tres empreses.

Aquesta entrada es va publicar el dilluns, 5 maig, 2014 a les 20:57 i s'ha arxivat a alumnes, beques, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, practiques, professionals, Visites. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Pots deixar una resposta o posar un retroenllaç des del teu web.

Has d'estar Connectat per enviar un comentari.