EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 30 2014

Convocats els programes ‘Propi Pràctiques’ i ‘Erasmus Pràctiques’ de la UAB

Convocats els programes Propi Pràctiques i Erasmus Pràctiques. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona ha convocat els programes Erasmus Pràctiques i Propi Pràctiques, per ajudar amb una beca a aquells estudiants que realitzaran les pràctiques a l’estranger. L’Erasmus correspon a pràctiques a Europa, entorn de la Unió Europea i països associats; i el Programa Propi per a països de fora d’Europa i de la UE.

Podeu trobar informació sobre aquests programes, tot clicant sobre els següents enllaços:

Erasmus pràctiques

Propi pràctiques

Podeu lliurar sol·licituds per a la propera convocatòries d’ambdòs programes del 5 al 23 de maig de 2014.

Per a més informació consulteu a:

Albert Vancells

Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH-UAB

albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dimecres, 30 Abril, 2014 at 18:25 and is filed under alumnes, beques, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, intercanvis, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.