EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 24 2014

Alumnes de l’EUTDH al programa del Manhattan Institute of Management de Nova York

En el marc de l’acord entre l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i el Manhattan Institute of Management, les dues alumnes de 3r del Grau de Turisme, Hannah Degenaar i Marta Palet ens envien una fotografia amb el símbol de Wall Street i del barri financer de Nova York.

La Hannah i la Marta estaran 6 mesos en aquesta ciutat americana realitzant un programa d’estudis i de pràctiques en el Manhattan Institute of Management.

Podeu demanar informació sobre el programa a l’Albert Vancells a l’e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dijous, 24 Abril, 2014 at 21:07 and is filed under alumnes, estudis, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.