EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 23 2014

L’EUTDH impartirà una nova edició del curs ‘Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten’

L'EUTDH impartirà una nova edició del curs 'Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

Curs destinat a persones que tenen intolerància al gluten, i a professionals del sector de l’Hostaleria i Restauració que vulguin donar solució a possibles clients. El curs tracta de donar informació sobre la celiaquia, resoldre dubtes i establir un protocol d’actuació tant a la llar com en el sector de la restauració.

El curs es complementa amb un bloc pràctic, on es presentaran i degustaran diferents elaboracions a partir de productes i receptes sense gluten.

Representants de l’Associació de Celíacs de Catalunya, Celipan Gourmet i Alatria només sense gluten participaran també en la docència de les sessions d’aquesta formació.

Dies: Del 19 al 23 de Maig de 2014.

Horari: De 17:00 a 20:00 h.

Preu del Curs: 125€ (Comunitat UAB)
155€ (Externs UAB)
105€ (Membres acreditats de l’Associació de Celíacs de Catalunya).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Nº de Places: 20

Es reconeixen 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el temari específic del curs, professorat, etc., i per poder realitzar la la inscripció, visiteu la pàgina web de ‘Cuina per Celíacs o persones intolerants al gluten’ de l’EUTDH, tot clicant sobre el link.

Es reconeixen 1.5 crèdits de lliure elecció!!!

Afanya’t!!! Reserva la teva plaça!!!

This entry was posted on Dimecres, 23 Abril, 2014 at 18:48 and is filed under alumnes, cursos, gastronomia, professionals, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.