EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 11 2014

Vacances de Setmana Santa a l’EUTDH / Vacaciones de Semana Santa en la EUTDH

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

En motiu de les vacances de Setmana Santa, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB romandrà tancada a tots els efectes des del dilluns 14 d’abril al dilluns 21 d’abril de 2014, ambdós inclosos.

Aprofitem per desitjar-vos Bones Vacances!.

________________________________

Con motivo de las vacaciones de Semana Santa, la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la UAB permanecerá cerrada en todos sus efectos desde el lunes 14 de abril al lunes 21 de abril de 2014, ambos incluidos.

Aprovechamos para desearos unes ¡Felices Vacaciones!.

This entry was posted on Divendres, 11 Abril, 2014 at 20:44 and is filed under alumnes, General, institucional, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.