EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 10 2014

Sessió informativa amb empreses especialitzades en pràctiques internacionals

Sessió informativa amb empreses especialitzades en pràctiques internacionals. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El proper dimarts 29 d'abril de 2014, a les 13 hores, es realitzarà una jornada informativa amb empreses especialitzades en la cerca de pràctiques optatives i treballs a l'estranger.

Representants de Sabática, ABC Asia i Travel Work oferiran xerrades als alumnes de l'EUTDH sobre els seus serveis de formació i laborals que gestionen en diverses destinacions internacionals, i com poder accedir a les places que oferten.

Si us plau, confirmeu la vostra assistència a l'e-mail: as.alumni.eutdh@uab.cat

* En funció dels alumnes confirmats la reunió es durà a terme o no.

This entry was posted on Dijous, 10 Abril, 2014 at 20:39 and is filed under alumnes, Esdeveniments, ex-alumnes, idiomes, intercanvis, ofertes laborals, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.