EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 07 2014

La professora Sònia Gil-Gibernau participa al 1er ‘Working Lunch’ organitzat per Hilton

La professora Sònia Gil-Gibernau participa al 1er 'Working Lunch' organitzat per Hilton. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat 28 de març de 2014, la Coordinadora de Pràctiques i de la Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, Sònia Gil-Gibernau, va assistir al primer “Working Lunch”, jornada de treball, que va organitzar la cadena Hilton, amb les escoles universitàries amb què habitualment col·labora oferint places de pràctiques i vacants laborals als alumnes i exalumnes d’aquests centres de formació, i també participant en diversos actes (xerrades, Workshop, etc…). La reunió es va dur a terme a l’Hotel Hilton Diagonal Mar.

Des de la cadena Hilton volen agraïr el nostre interès i la nostra implicació en aquesta iniciativa, que amb tant afecte van preparar des de l’hotel.

This entry was posted on Dilluns, 7 Abril, 2014 at 20:44 and is filed under Esdeveniments, institucional, ofertes laborals, practiques, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.