EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 04 2014

Apunta’t al curs ‘L’Art del Còctel’ de l’EUTDH UAB reconegut amb 1.5 crèdits!

Curs d'Especialització 'L'art del còctel'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Curs teòric-pràctic d'iniciació i perfeccionament a l'entorn del món de la cocteleria, a on a més de conèixer les tècniques de l'elaboració de còctels, es fan demostracions de com preparar gran part dels combinats reconeguts internacionalment. Els assistents participen directament en moltes de les realitzacions i aprenen les característiques generals i específiques de les begudes que configuren un bar americà.

Formació amb la col·laboració de:

Dies :

• Del 5 al 9 de Maig de 2014

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor : José Luís García (Professor de Gestió i Pràctica de Sala de l'EUTDH).

Preu del Curs:

• 125€ (Comunitat UAB).

• 155€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB.

Tipus: Classe magistral.

Reconeixement d' 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el temari del curs i per poder realitzar la inscripció, visiteu la pàgina web de ‘L’Art del Còctel’ de l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Divendres, 4 Abril, 2014 at 20:53 and is filed under alumnes, cursos, enologia, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.