EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 03 2014

El professor Albert Vancells participa en un focus grup per una recerca

El passat 17 de març, el professor i Coordinador de Relacions Internacionals de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, Albert Vancells va participar en un focus grup organitzat pel professor Manuel Figuerola de la Universidad Nebrija i de la Escuela de Organización Industrial, per recollir els comentaris i opinions de diversos experts vinculats amb el sector turístic.

En aquesta reunió de debat, també hi van ser presents professionals d’aquest àmbit com Carme Rubió, representant de la Generalitat de Catalunya; Eulogi Bordas de THR o Francesc X. Valls d’ESADE, entre altres.

L’estudi que està preparant el profesor Figuerola versa sobre la ‘Renovació del producte turístic español’.

This entry was posted on Dijous, 3 Abril, 2014 at 20:40 and is filed under General, professionals, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.