EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 31 2014

Andrea Valero, exalumna de l’EUTDH, entrevistada a la revista digital anglesa ‘Prisma’

Andrea Valero, exalumna de l'EUTDH, entrevistada a la revista digital anglesa 'Prisma'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’exalumna de l’EUTDH i titulada en Turisme Andrea Valero va ser entrevistada el passat febrer per la revista digital anglesa ‘The prisma’ per explicar la seva experiència de treballar a l’estranger. Com tants altres graduats espanyols, l’Andrea va haver de marxar fa dos anys a Londres, per optar a un millor futur professional, ja que amb la crisi econòmica, se li tancaven portes en les nostres terres.

Tal com reconeix l’exalumna es sent molt afortunada ja que ha pogut aconseguir treballar en el sector del turisme de negocis i congressos, i convertir-se en la Directora d’Esdeveniments i Màrqueting de la cadena hotelera ‘Crowne Plaza’, a més, d’integrar-se completament i satisfactòriament dins la societat del seu nou país d’adopció.

Segons l’Andrea, pensa seguir anant “allà on tingui millors oportunitats personals i professionals”, però també admet que “vol pensar que el meu futur està a Espanya, amb la meva gent i la meva família”.

Podeu llegir íntegrament l’entrevista a l’Andrea Valero, tant en anglès com en castellà, clicant sobre els enllaços.

This entry was posted on Dilluns, 31 Març, 2014 at 20:59 and is filed under entrevistes, ex-alumnes, Grau de Turisme, idiomes, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.