EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 17 2014

Últims dies per a la preinscripció als Cursos d’Especialització en Ecoturisme

El proper 21 de març finalitza el període de preinscripció dels Cursos d’Especialització en Ecoturisme, 3a edició, primavera de 2014, que organitza l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Les classes començaran el 2 d’abril i s’oferiran dues especialitzacions (“Creació i gestió de productes i empreses ecoturístiques” i “La professió de guia de natura”), havent-hi l’opció de cursar-les les dues a la vegada. Si en voleu més detalls:

Cloenda de la 2a promoció del Curs d'Especialització en Ecoturisme de l'EUTDH UAB. Aquí teniu una imatge dels futurs empresaris i guies de Natura

Cloenda de la 2a promoció dels Cursos d’Especialització en Ecoturisme de l’EUTDH UAB. Aquí teniu una imatge dels futurs empresaris i guies de Natura.

This entry was posted on Dilluns, 17 Març, 2014 at 21:28 and is filed under alumnes, cursos, empreses, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.