EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 14 2014

Agraïments a les empreses i institucions que recolzen el Grau Oficial en Direcció Hotelera de l’EUTDH – UAB

Volem donar el nostre agraïment públic a les empreses i institucions que des del principi han donat suport i han contribuït a fer possible que el Graduat en Direcció Hotelera hagi esdevingut Grau Oficial en Direcció Hotelera des d’aquest curs acadèmic 2013-2014.

Moltes gràcies pel vostre recolzament!

____________________________

Queremos dar nuestro agradecimiento público a las empresas e instituciones que desde el principio han facilitado su apoyo y han contribuido a hacer posible que el Graduado en Dirección Hotelera se haya convertido en Grado Oficial en Dirección Hotelera desde este curso académico 2013-2014.

¡Muchas gracias por vuestro apoyo!

Agraïments a les empreses i institucions que recolzen el Grau Oficial en Direcció Hotelera de l'EUTDH - UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

This entry was posted on Divendres, 14 Març, 2014 at 19:06 and is filed under empreses, estudis, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau en Direcció Hotelera, institucional, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.