EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 12 2014

A on són els nostres alumnes?

Exalumnes de l'EUTDH. Berta Nicolazzi y Pablo Hernández. Graduats en Direcció Hotelera. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

Repassem, tot seguit, breument, la trajectòria professional de 2 exalumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, de la promoció de Graduats en Direcció Hotelera 2009-2012, que després de finalitzar els seus estudis i de realitzar una estada de pràctiques d’un any a l’Hotel Sheraton de Seattle (EEUU) per mediació de la nostra Escola, ara continuen desenvolupant la seva carrera dins del sector turístic i hoteler:

• Berta Nicolazzi és Coordinadora de Vendes dels hotels: Hotel Castillo Son Vida, Sheraton Hotel Arabella Golf Resort i St Regis Mardavall Resort a Palma de Mallorca. Es va incorporar en aquest càrrec el passat 10 de març de 2014.

• Pablo Hernàndez exerceix de Revenue management i Reservations Executive al W Hotel Verbier, a Verbier (Suïssa), un sky resort del grup Starwood, des del passat 3 de març de 2014. Abans d’aquesta incorporació havia treballat com a Front Desk a Hoteles Catalonia.

Properament, us tornarem a informar de com estan portant a terme la seva carrera professional diversos exalumnes més de l’EUTDH.

This entry was posted on Dimecres, 12 Març, 2014 at 21:12 and is filed under empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.