EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 11 2014

L’EUTDH organitza una reunió informativa sobre pràctiques internacionals per alumnes i exalumnes

L'EUTDH organitza una reunió informativa sobre pràctiques internacionals per alumnes i exalumnes. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El proper dimecres dia 19 de Març, a les 12.30h, la Coordinació de la Borsa de Treball i de Pràctiques de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB organitzarà una reunió informativa sobre el funcionament de les pràctiques internacionals i les seves diferents possibilitats orientada a alumnes i exalumnes.

A totes les persones interessades es prega que enviïn la confirmació de la seva assistència a l’e-mail: as.alumni.eutdh@uab.cat

Es prega puntualitat.

This entry was posted on Dimarts, 11 Març, 2014 at 21:51 and is filed under alumnes, borsa de treball, Esdeveniments, ex-alumnes, idiomes, ofertes laborals, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.