EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 28 2014

Dilluns 3 de març de 2014, Dia institucional de l’EUTDH

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UABUs recordem que el proper dilluns 3 de març de 2014 ha estat escollit com a festa institucional de l'EUTDH, i per tant, no hi haurà classes i l'Escola estarà tancada.

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos un Feliç Carnestoltes!!!

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

__________________________

Os recordamos que el próximo lunes 3 de marzo de 2014 ha sido escogido como fiesta institucional de la EUTDH, y por tanto, no habrá clases y la Escuela estará cerrada.

Aprovechamos la ocasió para desearos un ¡¡¡Feliz Carnaval!!!,

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

__________________________

We remind you that on next Monday 3rd March, 2014 the EUTDH's community will celebrate the institutional day and for this reason the Center will be closed.

Have a nice Carnival!!!

University School of Tourism and Hotel Management
Autonomous University of Barcelona

This entry was posted on Divendres, 28 Febrer, 2014 at 20:11 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, institucional, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.