EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 26 2014

Nou conveni del ‘Màster en Turisme i Humanitats’ amb Turisme de Barcelona

Màster en Turisme i Humanitats. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i Facultat de Filosofia i Lletres. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. BCF Consultors

Després de l’excel·lent acollida que ha tingut la primera edició del “Màster en Turisme i Humanitats” entre la comunitat universitària i el sector, s’ha començat a endegar la segona edició que s’iniciarà el proper octubre 2014.

El Màster, organitzat per l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i per la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona, promogut i dirigit per BCF Consultors, va signar un acord de col·laboració amb l’Institut d’Humanitats de Barcelona i, més recentment, amb Turisme de Barcelona. Així, les dues institucions de la ciutat, que compten amb un gran reconeixement en els seus àmbits – les Humanitats i el Turisme – donen suport a una iniciativa que ja és una realitat.

La incorporació de la història, la literatura, l’art i l’antropologia a la lectura del territori que s’ofereix als visitants és en sí mateixa una innovació i, alhora, representa la recuperació dels principis ètics del viatge on l’aproximació a realitats diferents fomenta l’entesa i la solidaritat entre els visitants i residents, l’entesa entre els diferents orígens culturals i els seus valors associats.

El primer objectiu del “Màster en Turisme i Humanitats” és capacitar als graduats, llicenciats i/o professionals que vulguin treballar en el sector turístic, per a traslladar coneixements als visitants, per a gestionar les organitzacions que els ofereixen i per a crear nous continguts. En definitiva, l’objectiu és aportar al sector un treball de qualitat en l’oferta dels continguts turístics, la creativitat i el respecte al bé comú.

L’enfoc professionalitzador del màster comporta que, a més de cursar els cinc mòduls presencials i de realitzar el Treball Final de Màster –un projecte de recerca tutoritzat individualment– els alumnes facin 350 hores de pràctiques en organitzacions del sector per aportar els seus coneixements i adquirir experiència. La combinació de recerca i professionalització és una altra aportació del màster al sector.

Un programa de màster excel·lent – amb un magnífic cos docent –, una Escola innovadora en una universitat de primer ordre, en el marc d’una ciutat líder mundial en turisme i amb un patrimoni material i immaterial de primera línia, són components que fan que l’èxit del “Màster en Turisme i Humanitats”, sigui de tots.

This entry was posted on Dimecres, 26 Febrer, 2014 at 19:50 and is filed under Convenis, estudis, institucional, Màsters i Postgraus, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.