EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 24 2014

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries, entitat pertanyent a la xarxa UAB Emprèn

El Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries, entitat pertanyent a la xarxa UAB Emprèn. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. CIEU EUTDH UAB

UAB Emprèn és el programa creat per la Universitat Autònoma de Barcelona per impulsar les actituds generadores d’idees i projectes de negoci de tots els membres de la comunitat universitària.

El Programa comprèn accions formatives, d’assessorament i d’acompanyament, així com iniciatives per afavorir l’intercanvi d’experiències i conèixer de primera mà les vivències dels qui ja han assolit l’èxit amb la seva idea.

L’experiència i el coneixement dels experts de la Universitat garanteixen una orientació de qualitat a mida en tots els aspectes relacionats amb cada projecte.

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB és una de les entitats pertanyents a aquesta xarxa d’emprenedoria, que assessora i fomenta l’esperit emprenedor i la innovació, i la creació d’empreses relacionades amb els sector turístic i hoteler, principalment, entre l’alumnat del Centre, a més també, d’aconsellar a estudiants procedents d’altres facultats o Escoles Universitàries.

En aquest col·lectiu d’entitats de la UAB Emprèn, hi trobem també:

• Treball Campus: servei dedicat a facilitar la inserció professional d’estudiants i titulats de la Universitat al món laboral. Impulsa igualment el desenvolupament d’idees de negoci mitjançant l’acollida i l’assessorament dels emprenedors.

• Parc de Recerca UAB: eina de transferència de coneixements i de tecnologia de la Universitat per respondre a les necessitats del personal investigador; dóna suport als emprenedors interessats a crear una empresa basada en la recerca de qualsevol àmbit de coneixement (spin-off o empresa de base tecnològica).

• TIC Laude: “Plataforma de joves emprenedors universitaris europeus” adreçada a tots els estudiants de qualsevol grau i exalumnes de la UAB; facilita formació gratuïta a tots els emprenedors del Campus que volen posar en marxa una idea creativa.

This entry was posted on Dilluns, 24 Febrer, 2014 at 21:47 and is filed under alumnes, cieu, consultoria, emprenedoria, empreses, ex-alumnes, institucional, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.