EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

febr. 20 2014

L’EUTDH al Saló de l’Ensenyament 2014

L'EUTDH al Saló de l'Ensenyament 2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Un any més, l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona participarà en la nova edició del Saló l'Ensenyament, que pretén apropar els estudis universitaris als alumnes que aviat s'incorporaran a la Universitat, oferint-los-hi informació de les titulacions.

L'EUTDH, enguany, tornarà a disposar d'un stand on hi haurà representants del professorat, del personal d'administració i de l'alumnat, que donaran a conèixer l'àmplia oferta educativa del nostre Centre, tant de títols de grau com de postgrau, a més de les diverses possibilitats existents per ampliar els estudis de l'EUTDH a altres països en els quals la nostra Escola té convenis signats.

El Saló de l'Ensenyament se celebrarà a Fira de Barcelona (Recinte Firal de Montjuïc) des del dia 12 al 16 de març de 2014 , i els seus horaris d'obertura seran: De 10 a 19 hores, i el diumenge de 10 a 14 hores.

Us hi esperem!

This entry was posted on dijous, 20 febrer, 2014 at 21:13 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.