EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 19 2014

Inscriviu-vos i participeu en el proper Simposi i Workshop de l’EUTDH, el 5 i 6 de març!

Simposi de l'EUTDH 2014. Turisme i Sobiranisme. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Us recordem que el proper dia 5 de març es celebrarà un interessantíssim Simposi que abordarà la temàtica: “Turisme i el Sobiranisme” amb la participació de ponents de primera línia.

El dia 6 de març prepareu els vostres currículums per lliurar-los als responsables d’empreses capdavanteres dels sector turístic, hoteler i del lleure. A la pàgina web trobareu les empreses que estan confirmant la seva assistència al Workshop de l’EUTDH.

No us oblideu de formalitzar la vostra inscripció mitjançant el lloc web: www.eutdh.cat.

La data límit és el 28 de febrer de 2014.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dimecres, 19 Febrer, 2014 at 15:03 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, professionals, professorat, Tràmits administratius, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.