EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 12 2014

Celebració de les noves edicions del Simposi i del Workshop de l’EUTDH els propers 5 i 6 de març

Celebració de les noves edicions del  Simposi i del Workshop de l'EUTDH els propers 5 i 6 i de març. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El dia 5 de març a la tarda es desenvoluparà el XIII Simposi sota el títol: “Turisme i Sobiranisme”.

Durant el dia 6 de març tindrà lloc el XVII Workshop Trobada Universitat-Empresa. Aquest acte s’adreça als estudiants de 2n, 3r i 4rt curs del Grau de Turisme, de 2n i 3r del Graduat en Direcció Hotelera, alumnes de màsters i postgraus i exalumnes del Centre.

Trobareu tota la informació sobre els dos esdeveniments al lloc web de l’EUTDH: www.eutdh.cat.

Data límit inscripció: 28 de febrer de 2014.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dimecres, 12 Febrer, 2014 at 14:50 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, professionals, professorat, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.