EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 11 2014

L’EUTDH torna a superar l’auditoria externa per a la seva certificació de qualitat ISO 9001:2008 i 14001:2004

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. Certificació i acreditació de qualitat

L’empresa ‘Applus’ ha estat l’encarregada, durant el passat mes de gener de 2014, de dur a terme l’auditoria externa del funcionament de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i del seu ‘Sistema Integrat de Qualitat i Medi Ambient (SIGMA)’ per tal d’acreditar i certificar els processos vinculats amb la docència, gestió i organització del Centre.

L’EUTDH ha aconseguit superar satisfactòriament, un any més, l’avaluació per a la renovació del segell de qualitat de les normes ISO 9001:2008 i 14001:2004, assolint tots els objectius marcats en la seva planificació annual per incrementar la qualitat que s’ofereix des de les àrees de formació, administració i gestió de l’Escola.

Recordem que l’EUTDH va ser pionera en tot l’estat espanyol d’aconseguir aquesta important certificació, i actualment, ja porta més de 10 anys reconeguda oficialment per la seva qualitat.

This entry was posted on Dimarts, 11 Febrer, 2014 at 21:51 and is filed under estudis, General, institucional, normativa, qualitat, Reconeixements, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.