EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 06 2014

La UAB col·labora amb el Fòrum TurisTIC

L’Associació d’Amics de la UAB és una de les entitats col·laboradores del Fòrum TurisTIC, un congrés sobre l’aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) al sector del turisme que tindrà lloc els dies 2 i 3 d’abril, a Barcelona, i que enguany arriba a la segona edició.

El Fòrum TurisTIC està organizat per Barcelona Digital Centre Tecnològic. És un punt de trobada entre oferta i demanda d’empreses d’ambdós sectors en el que es presentaran les últimes solucions tecnològiques i novetats en aplicacions per a mòbils. La trobada girarà entorn a com les noves tecnologies poden enfortir el sector turístic fent-lo més productiu i eficaç.

Actualment, el fòrum ha fet la “call for projects” a totes les empreses, institucions i investigadors que estiguin treballant en iniciatives sobre tecnologia i turisme. Aquest fòrum s’adreça a responsables d’empreses del sector turístic, creadors i usuaris d’Apps, plataformes i operadors mòbils, consorcis de promoció turística i actors públics del sector, cambres de comerç, centres de recerca, etc.

Un referent acadèmic

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB és un referent en docència i recerca en el camp del turisme. A l’EUTDH, entre altres activitats, s’imparteixen els Graus de Turisme i de Direcció Hotelera, i s’elabora cada any l’Índex UAB d’Activitat Turística.

This entry was posted on Dijous, 6 Febrer, 2014 at 21:57 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, General, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Màsters i Postgraus, noves tecnologies, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.