EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 05 2014

Aportació del professor Miquel Flamarich a l’article sobre turisme de negocis de ‘El País’

Aportació del professor Miquel Flamarich a l'article sobre turisme de negocis de El País. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat dilluns 27 de gener de 2014, es va publicar al diari ‘El País’ (edició Catalunya) un article sobre el gran creixement del turisme de negocis i de congressos a la ciutat de Barcelona, i la seva importància en el volum d’ingressos que deixa en aquest sector i en altres àmbits vinculats amb el turisme (restauració, allotjament, comerços…).

En aquesta informació, també es va facilitar dades rellevants, com que Barcelona s’havia convertit en la cinquena urbs del món on s’organitzen més nombre de congressos, i que va ser la primera del territori espanyol de sortir a l’estranger per captar salons internacionals perquè es celebressin finalment a la ciutat. Les perspectives per aquest any 2014 són molt positives ja que s’espera que el sector d’esdeveniments creixi un 14%.

L’article també recull les aportacions de diversos experts en la matèria, entre ells, el professor de l’EUTDH i Coordinador del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, i soci director de BCF Consultors, Miquel Flamarich que va destacar la gran despesa que habitualment realitza el turista de negocis (145 € d’hotel per nit, 99 € per dia per altres despeses, més de 500 € d’inscripció al congrés, a més a més, d’uns 500 € pel seu vol) a la ciutat, tot i el creixement d’aquest tipus de turisme, el vacacional continua essent el predominant.

Podeu llegir íntegre aquest article en el següent arxiu en pdf (cliqueu sobre l’enllaç).

This entry was posted on Dimecres, 5 Febrer, 2014 at 22:56 and is filed under articles, Esdeveniments, General, institucional, Màsters i Postgraus, Mitjans de Comunicació, professionals, professorat, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.