EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

febr. 04 2014

Ressó a la premsa del IV Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013

Ressó del IV Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013 a la premsa. Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat dia 16 es va celebrar la entrega de guardons als guanyadors de la “IV edició del Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013″. El premi oferia una dotació econòmica de 450 euros a les idees més emprenedores desenvolupades pels estudiants de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i de la resta de la Universitat Autònoma de Barcelona, en aquest cas especialment estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa.

Amb motiu de la realització d’aquest esdeveniment, El Diari del Vallès, en el seu número 60 (del 24 de gener de 2014), va publicar un article sobre aquest reconeixement que la nostra Escola concedeix als joves emprenedors del nostre centre formatiu i de la nostra Universitat.

Podeu llegir aquesta peça periodística a la pàgina 11 del setmanari, que també s’edita en versió online (cliqueu sobre aquest enllaç).

This entry was posted on dimarts, 4 febrer, 2014 at 21:18 and is filed under alumnes, articles, cieu, emprenedoria, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Màsters i Postgraus, Ponències, premis, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.