EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 03 2014

L’EUTDH UAB aconsegueix la 3a posició a l’EMCUP 2014! (ampliació de la notícia)

L'EUTDH UAB aconsegueix la 3a posició a l'EMCUP 2014! Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Per segon any, l’EUTDH (UAB) va participar a l’EMCUP, competició entre Escoles de Turisme i Gestió Hotelera d’Europa, que es va celebrar a Amsterdam els passats 15 i 16 de gener, on el tema principal era la sostenibilitat en el sector turístic i hoteler “The agenda for the future. There is no time to waste” (http://emcup.eu/overview-2014).

Aquesta era la sisena edició de l’EMCUP i hi participaven 23 escoles d’11 països diferents, en el següent enllaç podeu trobar les escoles participants: http://emcup.eu/teams

L’equip de l’EUTDH (UAB) el formaven dues alumnes de 4t curs del Grau en Turisme: Valeria Muscatelo i Sarah Samsó i dues estudiants de 3r curs del Graduat en Direcció Hotelera: Núria Reguera i Marta López, i les coordinava el professor Albert Vancells. La selecció d’aquest grup es va fer el passat mes de juliol i es va valorar el seu expedient acadèmic, l’alt nivell d’idiomes que tenien i els seus nivells d’empatia, però també la implicació d’aquestes alumnes en totes les activitats de l’EUTDH: participacions a les classes; voluntariat per ajudar en activitats organitzades per l’EUTDH i el seu grau d’identificació amb els valors de la UAB.

La competició constava de dues parts, una que es va realitzar des del mes d’octubre a la pròpia Universitat, i una segona que es va realitzar a Amsterdam.

En la primera, les escoles havien de preparar un vídeo presentació de l’equip i del tema de la competició, realitzar actuacions a través de les xarxes socials (crear un twitter, facebook, blog, etc., sobre el tema tractat a l’EMCUP) i un document de 4 planes parlant sobre un dels temes principals en relació a la sostenibilitat, el grup de l’EUTDH va triar la gestió de l’aigua.

A la competició a Amsterdam, els equips havien de fer un pitch recollint els principals temes tractats en el document i havien de preparar un cas o un producte que es pogués aplicar a les empreses turístiques relacionat amb la sostenibilitat. En aquesta edició, els estudiants havien de preparar un cas per permetre la reducció de menjar perdut, especialment en els hotels.

Finalment, l’equip de l’EUTDH (UAB) va assolir la tercera posició, darrera de University of Applied Sciences Bad Honnef Bonn (Alemanya) i Institut fur Tourismus-Management FHWien der WKW (Àustria).

Cal destacar l’esperit d’aquesta competició on els més importants són els alumnes, on fins i tot, el Director General de Mise en Place, l’empresa organitzadora participa de forma directa, inclòs parlant o aconsellant als estudiants, com es pot observar a les fotos.

Volem felicitar a la Marta, a la Núria, a la Sarah i a la Valèria per aquesta magnifica actuació i el seu gran treball al llarg d’aquests 4 mesos.

This entry was posted on Dilluns, 3 Febrer, 2014 at 23:16 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, institucional, Mitjans de Comunicació, noves tecnologies, Ponències, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.