EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

gen. 31 2014

Memòria d’activitats de l’EUTDH 2012-2013

Memòria d'activitats de l'EUTDH 2012-2013. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

Cada any l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, elabora una memòria per difondre totes les activitats i esdeveniments que s’han portat a terme cada curs acadèmic a la nostra institució, i de les quals els nostres membres n’han estat participants.

Ja es troba disponible per a consulta i descàrrega l’última memòria de l’EUTDH pertanyent al curs 2012-2013, tot clicant sobre l’enllaç o també la podeu llegir en format dinàmic aquí mateix:

Com a novetat, enguany, s’ha canviat el disseny d’aquesta publicació, tant en la seva portada com en el seu format en pdf, passant a ser interactiu i més actual. Al clicar en l’apartat corresponent al seu índex, s’adreça automàticament l’usuari a la informació que es relaciona i que li interessa en aquell moment al lector o lectora.

This entry was posted on divendres, 31 gener, 2014 at 19:51 and is filed under General, Informes, Obres, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.