EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 28 2014

La Dra. Gemma Cànoves, entrevistada a Barcelona TV per analitzar la situació actual del turisme

La Dra. Gemma Cànoves, entrevistada a Barcelona TV per analitzar la situació del turisme. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

La Dra. Gemma Cànoves, Catedràtica en el Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona i Directora de Recerca de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va ser entrevistada pel periodista Xavier Muixí en el programa ‘Les notícies de les 10’ de Barcelona TV, el passat 21 de gener de 2014, per analitzar la situació actual del turisme, arran de la publicació de les dades d’aquesta activitat econòmica durant 2013 per l’Organització Mundial del Turisme.

La professora va donar a conèixer les tendències turístiques que es van consolidant al nostre territori (turisme de negocis, turisme cultural, turisme de shopping, turisme familiar…) i els nous mercats emissors emergents com el xinès i el rus, que van incrementant el seu pes en el volum de turistes que rep Catalunya, i en especial, la ciutat de Barcelona. A més, va comentar que el sector turístic és molt rellevant per l’economia espanyola, generant entre l’11 i el 12% del Producte Interior Brut i contribuïnt a distribuir aquests ingressos i produïnt llocs de treball en altres subsectors (allotjaments, restauració, comerços, museus, etc). Cànoves també va explicar que tot i la crisi, els principals mercats emissors de turisme al nostre país (França, Regne Unit, Alemanya…), no deixen de viatjar i d’escollir Catalunya com a destinació turística.

Podeu veure el video de la seva intervenció en el Canal de Youtube de l’EUTDH, o tot seguit:

This entry was posted on Dimarts, 28 Gener, 2014 at 22:18 and is filed under entrevistes, General, institucional, Mitjans de Comunicació, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.