EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 24 2014

El MBA en Gestió Hotelera de l’EUTDH – UAB es converteix en el Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres

El MBA en Gestió Hotelera de l’EUTDH - UAB es converteix en el Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

En el curs acadèmic 2014-15, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB oficialitzarà el seu actual programa del “MBA en Gestión Hotelera”, que passa a denominar-se “Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres (MUGEH)”.

La titulació, que ve impartint-se ininterrompudament des de fa 13 anys, culmina la seva oficialització havent superat els més estrictes filtres de qualitat determinats per l’Espai Europeu d’Educació Superior, a més dels propis de la Universitat Autònoma de Barcelona com a primera universitat espanyola en diversos rànquings com el QS WUR 2013/14 o The World University Rankings, entre altres. Per la seva part, agències com l’ANECA i la AQU garantitzen i vetllen pel cumpliment dels nous criteris realitzant revisions periòdiques.

El màster manté els continguts i característiques que han convertit al “MBA en Gestió Hotelera” en un referent en el decurs de les seves 13 edicions: un programa orientat a dotar als participants dels coneixements i eines necessàries per una gestió moderna dels establiments hotelers, sempre centrant-se en els aspectes de gestió dels diferents departaments.

El nou MUGEH seguirà comptant amb la confiança i el suport d’empreses líders del sector com H10, NH, Barceló, Sidorme, Travelclik, MagmaTurismo, Hoteles Catalonia, Starwood Hotels i Hotelsdot.com, entre altres; la qual cosa farà que els estudiants continuaran beneficiant-se del mateix programa de pràctiques professionals, que s’ha consolidat com una porta d’accés a oportunitats laborals de qualitat al finalitzar el màster. Són molts els exalumnes que en l’actualitat ocupen càrrecs directius en la indústria hotelera catalana i espanyola, una de les més potents del món.

Un element estratègic del programa que es manté és el seu claustre de professors, integrat per acadèmics de la UAB de màxim nivell i prestigi, -que proporcionen els coneixements i eines més avançades per la gestió hotelera-, així com per reconeguts directius del sector hoteler amb una àmplia experiència docent i en consultoria, que aposten per l’aplicació pràctica d’aquests conceptes i aporten nous conceptes específics del sector imprescindibles en la seva realitat laboral.

La combinació de factors com la qualitat del claustre de professors, l’entorn internacional viscut a les aules amb alumnes procedents dels 5 continents i el nivell del programa professional de pràctiques, juntament amb l’expèriencia vital que ofereix Barcelona, seguiran essent, com en els últims 13 anys, els principals atractius per elegir estudiar el MUGEH a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

This entry was posted on Divendres, 24 Gener, 2014 at 19:03 and is filed under estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, institucional, Màsters i Postgraus, practiques, professionals, professorat, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.