EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

gen. 23 2014

Guardonats i Guardonades al IV Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013

IV edició del Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013. Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat dia 16 de desembre va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis als guanyadors de la “IV edició del Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013”. El premi ofereix una dotació econòmica de 450 euros a les idees més emprenedores desenvolupades pels estudiants de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i de la resta de la Universitat Autònoma de Barcelona, en aquest cas especialment estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa (per a més informació, vegeu http://cieu.eutdh.cat).

Les persones guardonades van ser Sarah Samsó (Grau en Turisme) pel projecte “Ajuda Directa pel Poble”, Valèria Muscatelo (Grau en Turisme) pel “Restaurant FCB” i Bàrbara Soler, Beatriz Nicolás, Vito Garcia i Marc Bohigas (Administració d’Empreses i Dret) per l’aplicació mòbil “GetAround”.

D’altra banda, els finalistes van ser Xavier Orta, Mariona González, Mireia Ortín, Maria Sierra, Xavier Ojeda, Mireia Liañez, Lourdes Martínez, Yurena Rodríguez, Milena Villanueva, Carlos Carmona, Javier Cirujeda, Tània Macarro i Josep Planas.

A l’acte hi va participar l’empresari fundador d’OK Barcelona Tours, Jaume Valldeperas que va dur a terme una conferència sobre la seva experiència emprenedora. D’altra banda, Francesc Uroz (director de l’EUTDH) i David Urbano (director del CIEU) van intervenir també en la ponència del premi. Juntament amb ells, Maria Noguera (directora d’estudis de l’EUTDH) i Andreu Turró (tècnic del CIEU-EUTDH), van formar part del jurat.

L’objectiu fonamental d’aquest esdeveniment era el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat de l’EUTDH. D’aquesta manera, el jurat, va tenir en compte els següents factors: l’esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es va considerar la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

This entry was posted on dijous, 23 gener, 2014 at 18:58 and is filed under alumnes, cieu, emprenedoria, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, institucional, Ponències, premis, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.